Subject: Tampimise hääl Lille asumis
From: "TLPA" <[email-masked]>
To: "TA Info" <[email-masked]>
Cc: <[email-masked]>
Date: Fri, 13 Sep 2024 13:28:39 +0300

Tähelepanu! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu
saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere

Tallinna Linnaplaneerimise Ametisse on saadetud e-kiri, mis oma sisult ei
kuulu  ameti pädevusse. Edastan pöördumise  kuuluvuselt Terviseametile.

Lugupidamisega

Tiina Vahur

juhiabi

Vabaduse väljak 7, 15198 Tallinn

640 4375

From: Mati Kaalep <[email-masked]>
Sent: Thursday, September 12, 2024 9:39 AM
To: TLPA <[email-masked]>
Subject: Tampimise hääl Lille asumis

Tere

Seoses Hipodroomi kvartali arendusega on tekkinud Lille asumis ühtlase
intervalliga tampimise hääl, mis algab juba hommikul kell 8 ja kestab
terve tööpäeva vältel. See muudab Eesti Autorite Ühingu hoones (Lille 13)
töötamise üpris keeruliseks.

Oleme värskelt teinud terve kontori remondi, et innustada inimesi
kodukontorite asemel kohapeal töötama, aga tööandjana on seda keeruline
soovitada kui kontoris on keskendumine raskendatud.

Palun leida lahendus, mis võimaldaks ühelt poolt Hipodroomi kvartali
arendajatel ja ehitajatel oma tööd teha, aga samal ajal ka teistel
piirkonnas asuvatel asutustel oma tavapärase tegevusega jätkaga.

Lugupidamisega

Mati Kaalep

Tegevjuht

Eesti Autorite Ühing

Lille 13, 10614 Tallinn